Гарантійні зобов’язання

ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

 

1. Гарантійний строк складає 24 календарних місяці з дати відвантаження, якщо інше не зазначено в договорі. Датою початку гарантійного строку вважається дата документа, що підтверджує відвантаження обладнання покупцеві.

 

2. Гарантія діє лише на території України, якщо інше не зазначено в договорі.

 

3. Права по гарантійних зобов’язаннях належать Покупцю, що володіє документом підтвердження відвантаження та паспортом на обладнання.

 

*Якщо ви придбали обладнання Rational в іншому магазині та виявили несправність,ми готові виконати гарантійне обслуговування Наш сервісний центр надає професійне обслуговування незалежно від місця придбання техніки. Для уточнення умов гарантійного ремонту зверніться до нашої служби підтримки, надавши відповідну документацію на обладнання.

 

ПРАВА ПОКУПЦЯ

 

1. В рамках гарантійних зобов’язань Покупець має право на:

 

а) безкоштовний ремонт обладнання в разі виявлення виробничих дефектів протягом гарантійного строку;

б) заміну обладнання або комплектуючих на нові, без дефектів, протягом гарантійного строку, тільки в разі якщо Виробник підтвердить, що немає можливості усунути дефект.

 

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

1. Усунення дефектів обладнання здійснюється за умови доставки Покупцем цього обладнання за вказаною Виробником адресою, за рахунок Покупця.

 

2. Виробник зобов’язаний розглянути і приступити до усунення дефектів обладнання після надходження відповідних документів від Покупця:

 

– документ, що підтверджує відвантаження обладнання;

– заповнена рекламація;

– паспорт на обладнання.

 

3. Гарантійні зобов’язання діють тільки в тому випадку, якщо дотримані всі вимоги по монтажу і умов експлуатації.

 

ОБМЕЖЕННЯ ГАРАНТІЇ

 

1. У гарантійні зобов’язання не входять:

 

– встановлення та запуск обладнання;

– консервація обладнання;

– щорічне сервісне обслуговування.

 

2. Виробник не несе відповідальності, якщо умови гарантії не можуть бути виконані через обставини непереборної сили.

 

3. Гарантійні зобов’язання не поширюються на дефекти, що виникли в результаті:

 

– невірного транспортування та зберігання обладнання;

– невірних дій в процесі експлуатації;

– експлуатації, що не відповідає призначенню обладнання або технічним умовам і правилам використання, описаним у технічній документації;

– перевищення допустимих параметрів мережі живлення;

– перевищення допустимих параметрів умов експлуатації (температура, тиск теплоносія, вологість та хімічний склад повітря);

– наявність в теплоносії речовин, що викликають корозію;

– механічних пошкоджень обладнання;

– встановлення обладнання, яке не відповідає технічній документації, а також загальноприйнятим правилам монтажу;

– проведення монтажу, ремонту, розбирання або настройки обладнання не уповноваженими особами;

– пошкодження, які не впливають на функціонал і правильну роботу обладнання (подряпини, частковий дефект фарбування, інше);

– модифікацій, змін робочих параметрів або замін частин без письмової згоди ТОВ «БМДИСТРИБУШН 2.0»;

– воїн, соціальних потрясінь, стихійних лих та інших обставин непереборної сили.

 

Гарантія втрачає силу в разі втручання в обладнання будь-якої особи крім Виробника або уповноваженої Виробником особи.

 

ОБОВ’ЯЗКИ ПОКУПЦЯ

 

1. Покупець, виявивши дефект, в рамках дії гарантійних зобов’язань, повинен повідомити про нього Виробникові.

2. Покупець зобов’язаний розбірливо і чітко заповнити бланк рекламації, вказавши всі обставини виникнення дефекту

3. Покупець зобов’язаний надати документ, що підтверджує відвантаження, заповнену рекламацію та паспорт на обладнання.

 

ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЇ

 

1. У разі виявлення дефектів обладнання необхідно зв’язатися з сервісним відділом за номером:
+38 063 149 27 98, інформуючи про проблеми.

 

2. Необхідно надати наступне:

 

– документ, що підтверджує відвантаження обладнання;

– заповнена рекламація;

– паспорт на обладнання.

– чіткі фотографії дефекту і підключення обладнання;

 

Дані документи необхідно надіслати електронною поштою на адреcу: rational@bmservice.ua

 

3. Обладнання необхідно відправити Виробникові адресною доставкою за рахунок Покупця

 

4. У разі необґрунтованої рекламації всі витрати відшкодовує Покупець.

 

5. Час необхідний для відправки обладнання Виробникові, а також повернення обладнання покупцеві не входить в строк розгляду рекламації.

 

6. У разі визнання рекламації Виробник зобов’язується виконати гарантійні зобов’язання протягом 14 робочих днів від дати отримання заповнених належним чином документів, зазначених в п. 2 цього розділу та рекламаційного обладнання. Даний період може бути продовжений на більш тривалий строк, про що представник Виробника зобов’язаний повідомити Покупця.